Re: TvTool...?

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 22:16:10 MET DST

Użytkownik "legus" <legus@polbox.pl> napisał w wiadomości
news:d2it6l$sbi$1@inews.gazeta.pl...
> <ciach>
> Witam ,
> Jak napisali moi poprzednicy , raczej nie potrzebujesz uzywac tvtool'a. W
> konfiguracji masz mozliwosc zdefiniowania trybu "dual view" oraz opcje
> nakladki
> Pozdrawiam

Dziękuję za opinie.
Ale ja pytałem dlaczego program nie rozpoznaje enkodera TV Chip na karcie.
Czy karta jest za nowa dla tej wersji, czy może ja mam coś nie tak z karta
graficzną.
Ja wiem ze mozna ogladac tak jak piszecie.
Ale tym programem jest to o wiele prostsze.
Kiedys jak miałem karte GeForce 2 Titanium ogladałem filmy tym programem
i on rozpoznawał układ TV na karcie.
Pozdrawiam.
         Karol Borsuk