Re: czy filtrna monitor coś daje?

Autor: c00lfon <odpowi_at_daj.na.grupe>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 20:31:13 MET DST

waldi wrote:

> Witam wszystkich.
No cześć.

> Pracuję 8 godzin przed monitorem 15` LG w firmie.
> Czy warto kupić jakiś filtr na monitor? czy to coś daje ?
Na prawdę warto...
Osobiście mam stary zestaw: CTX VL500 + filtr Polaroid CP-90.
Siedzę 6-12 godzin dziennie przed monitorem od kilku ładnych lat.(wiem, to
nie jest normalne ;)
Obecnie nie potrafię pracować bez filtra - po 20 minutach po prostu nie daję
rady, ale za to filtrem cały dzień i jeszcze nieraz po nocach się siedzi ;)

Pozdrawiam.Lukasz.

--
c00lfon (Coolfon), !(coolfon)
GG: 0x7C8943, em@il: lukasz%ebbgfuryy.n0$p4M.or, RLU #376471