Problemy z gamepadem (usb)

Autor: Warharmer <w_stopce_at_hej.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 20:19:23 MET DST

Mam gamepada MEDIATECH MT 171. Pomimo instalacji sterowników wg
instrukci krzyżak bardz często się wiesza. Tzn. działa tylko w jednym
kierunku (tylko w dół i prawo). Gdy kieruję go w lewo to nie reaguje.
Niepomaga restart kompa, kalibracja itp. Raz działa a raz nie. Przestaje
działać np. podczas gry. Pytałem w jednym sklepie to pan uprzejmie
stwierdził że wie co to jest i że jak przyniose mu komputer to mi to
naprawi. Na pytanie o co chodzi nie chciał odpowiedzieć. O co może tutaj
chodzić? Gamped jest pod USB. Mam XP bez SP1, płyta główna MSI K7N2
Delta-L (MS-6570G).

Pozdrawiam