Re: ostateczna decyzja - a/754/939 ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 19:05:55 MET DST

> jakos CIe nie rozumiem
> najpierw piszesz ze na S939 nie masz kasy (w sumie to jak sam pisales
"masz
> malo kasy")
> a teraz pytasz nas o 3 zestawy wcale nie takie tanie

Od tych cen moge odjac 320 zl bo tyle utargowalem za stare czesci.
I bylem juz zdecydowany na s.754, gdy nagle okazalo sie, ze za identyczne
niemal pieniadze bedzie s.939 :-/
Chodzi o to , ze nie chce inwstowac pieniazkow w przedluzanie agonii
komputera (socket A) - jesli za 200 zl wiecej moge miec sprzet o generacje
nowszy. Komputer musi byc maksymalnie szybki we wszystkich zastosowaniach,
ja na sprzecie sie nie znam - otwieram obudowe raz na kilka lat kiedy cos
zaczyna dzialac zdecydowanie za wolno dlatego tez zadaje pewnie pytania
jakbym sam nie wiedzial co chce, a chce uzyskac najlepszy stosunek
wydajnosci do ceny.

Z Bartonem jest jeden istotny problem... USB 2.0. Oddzielny kontroler
kosztuje ok. 60 zl - tyle ile bede musial doplacic, aby zamienic aktualna
plyte s.A na plyte tez s.A ale z USB 2.0. Nie wiem tez czy Barton raczy
zadzialac z plyta, ktora mam teraz.. Moze sie okazac , ze impreza bedzie
mnie kosztowala wiecej niz wejscie w s.754/939.

::-:: fobiusz ::-::