zegar systemowy "turbo"

Autor: Grizzly <grizzly_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 18:38:24 MET DST

Mam w posiadaniu starego Dell'a z procesorem Pentium 166MHz. Lezal on
sobie w szafie od ok. 2 lat. Gdy ostatnio chcialem go wykorzystac jako
router pojawil sie problem. Mianowicie zegar sytemowy oszalal. Konkretnie
chodzi duzo szybciej niz powinien. Np. minuty przeskakuja jak sekundy.
Ktos ma pomysl co moglo sie popsuc. Ja obstawiam na sprzetowa awarie
zegara systemowego - ale tylko zgaduje :p
Czy mozna w ogole taka usterke naprawic za jakies kilkanasice zlotych? Bo
jesli to jest trudniejsza sprawa to kupie poprostu nowego kompa tej samej
klasy. Wyniesie mnie to pewnie ok. kilkudzisieciu zlotych.
Michal