Czy ktos widział czy ktos wie ? LCD Hyunda L72D+i

Autor: bratmat <bratmat_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 18:20:28 MET DST

Czy ktos ma jakies informacje na temat monitora LCD L72D+ Bardzo pilne
poniewaz mam zamiar go zakupic na dniach a w sieci nie ma zadnych testow.
Monitor ma bardzo ciekawe parametry np. odswierzanie ekranu 8ms, kontrast
700:1, Złącze DVI w standarcie.

http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=12935&sid=1

Jestem szczegolnie ciekaw czy ekran ten posiada matryce hyundai (Hynix) czy
jakas inna oraz jak wyglada praca tego monitora w innych rozdzielczosciach
niz natywna (głownie 800x600 ze wzgledu na gry)
Wiem ze jest gorsza jakosc jednak jest roznica pomiedzy monitorami roznych
firm np Benq - na tym monitorze po prostu nie da sie patrzyc na obraz w
innej rozdzielczosci niz natywna, a z drugiej strony samsung lub LG bardzo
ladnie sobie z tym radza i dla niewprawnego oka nie ma wiekszych przeszkod
aby sobie pogrywac w nizszych rozdzielczosciach.

Pozdrawiam