Re: Gdzie znalezc Athlon 1600+ Socket A

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 16:31:05 MET DST

Olga Lawrynowicz <f67500@(wyrzucTo)op.pl> wrote:

> Witam i pozdrawiam wspierajacych mnie
> w moim problemie spalonego procesora.

            Raczej problemu partackiego / nieuczciwego serwisu. Niech lepiej
zajma sie handlem kartoflami :>

> Pytanie jest gdzie znalezc taki procesor jak w tytule.

            Przejsc sie po kilku _NORMALNYCH_ sklepach/serwisach/komisach w
okolicy. A jak mieszkasz w jakiejs dziwacznej miejscowosci to Allegro
- AXP Palomino jest mnostwo, choc jesli plyta obsluguje DDR to wbrew temu
co twierdza lameserwisanci pewnie wejdzie rowniez Thorobred a moze nawet
Barton. Na poprzedniej starenkiej plycie na KT133A [czyli SDR] mialem
obsluge Thorobredow do XP2600+, a XP1700+@2200+ dzialal na niej jak
marzenie.

> Jak nie znajde to wg propozycji serwisu czeka mnie dodatkowo wymiana
> plyty glownej, RAMu i wtedy chyba lepiej kupic nowy komputer.

            Tak, tak - i moze jeszcze swiadczyc uslugi seksualne wielkim panom
serwisantom. Skad sie tacy ludzie biora, ze jak zobacza ze sie kobieta nie
zna to edra z niej skore.

> Dodatkowym problemem jest to ze w serwisie powiedzieli ze twardy dysk,
> grawer sa OK; ale za plyte glowna nie moga reczyc, gdyz nie maja
> zastepczego procesora by sprawdzicdzialanie calosci.

            Powiedziec by zminili branze na cos prostrzego, bo na tej sie
wyraznie nie znaja, sa calkwicie nieprofesjonalni. Do takiej plyty wejdzie
cokolwiek poczynajac od Durona Spitfire 600 a konczac pewnie na
Thorobredzie/Bartonie. JA przepraszam, ale jesli serwis nie ma na stanie
zadnego procesora z takiej duzej gamy to znaczy ze to sa naciagacze
amatorzy a nie serwisanci.

> Jaka decyzja bedzie najwlasciwsza w tej sytuacji?

            Zminic serwis!

> Semperon nie pasuje tylko Athlon 1800 LUB 2000

            Ale Durony Spitfire/Morgan/Applebread, AXP Palomino a pewnie
Thorobred i Barton rowniez - TAK!
Aby to sie wyjasnilko na 100% podaj model plyty - pewnie bedac kobieta nie
interesowalas sie takim "duperelem" - sklepy-skladacze calych zestawow na
tym zeruja, ale musisz miec jej symbol chociazby na stonie tytulowej
instrukcji.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938