Re: cpykanie

Autor: [sis] <kowalski_at_nie.ma.mnie.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 15:41:41 MET DST

> Ostatnio kupielm sobie do kompa głośniki Logitech5.1
> x-530 (polecam ja dobrze daja) ale jakos ostatnio zauwazylem ze od czasu
> do
> czasu mi cpykaja lub strzelaja i mam sygnal w nich ( ale to najcześciej w
> nocy lub wieczorem) wczesniej tak nie bylo
> nie wiecie czemu tak sie dzieje???

przeciazenie / wada w instalacji elektrycznej. mam to samo u siebie - jak
wlacze / wylacze lampke, swiatlo to przy okazji klikniecia w przelacznik,
slysze cpykniecie w glosnikach. to samo gdy zalancza sie lodowka - powod:
instalacja elektryczna.

mam listwe zasilajaca - do ktorej podlaczone jest zasilanie glosnikow. dobre
ze chociaz niezly zasilacz w kompie siedzi (360PLN'a) to mi sie komp nie
resetuje, bo inaczej restarty bylyby murowane...

pozdrawiam,
Kamil

--
A643000+@3700+, DFI nf4-UD, 1GB RAM 2,0-2-2-5-1
6600GT, 22" iiyama, HDD 250+20+25+30GB, DVDR, Logi5.1