Re: Spalony procesor...czyli nie miala baba klopotu...

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 14:48:25 MET DST

wyrzucTo kiedys napisal:

> Witam i pozdrawiam wspierajacych mnie
> w moim problemie spalonego procesora.
> Pytanie jest gdzie znalezc procesor jAthlon socket A

Nowego nie znajdziesz juz chyba. Ale zawsze mozesz kupic Semprona na Socket

> Jak nie znajde to wg propozycji serwisu czeka mnie dodatkowo wymiana plyty
> glownej, RAMu i wtedy chyba lepiej kupic nowy komputer.

Tyle, ze w przypadku Semprona mozliwe, ze bedzie trzeba zaktualizowac BIOS

> Dodatkowym problemem jest to ze w serwisie powiedzieli ze twardy dysk,
> grawer sa OK; ale za
> plyte glowna nie moga reczyc, gdyz nie maja zastepczego
> procesora by sprawdzicdzialanie calosci.

No to pozazdroscic serwisu:]

> Jaka decyzja bedzie najwlasciwsza w tej sytuacji?
> Ola
> Semperon nie pasuje tylko Athlon 1800 LUB 2000

Nie daj sobie wmowic, ze zaden Sempron nie pasuje. Ciagle jeszcze bez
problemu mozna kupic Semprony za Socket A (sam do niedawna takiego mialem
jak mi sie Athlon XP 2000+ spalil)