Re: Samsung 959NF - pionowe krechy

Autor: MadDeser <atb_at_psnet.ot-jintyw.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 11:47:48 MET DST

Marcin Kielesinski wrote:
> Witaj. MadDeser,

> Walnięta maska wewnątrz kineskopu.
>
> Pozdrawiam serdecznie

Możliwe, ale pojawiła się inna ciekawostka. Linii na początku było 6. po
dwóch dniach były już tylko 4, potem 3, 2 i w końcu wczoraj wieczorem
została tylko jedna. Byćmoże jest to kwestia ,,wygrzania'' się monitora?
Mam nadzieję, że dziś już ani jednej nie zastanę.

Pozdrawiam,
Andrzej

--
Ogłaszam konkurs na sygnaturkę.