Re: Jaka karta graficzna do Compaq Deskpro EP?

Autor: .:kolor:. <kolor1_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 04:23:17 MET DST

Użytkownik ".:kolor:." <kolor1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d1uras$8g1$1@news.onet.pl...
> Chciałbym wymienić oryginalnego Matroxa G200 8mb na trochę lepszą 32mb
> kartę.
> Włożyłem do kompa Ati Rage 128 GL 32mb, ale niestety instalacja
sterowników
> (starszych i nowszych) automatycznie wywoływała bluescreen i restart W2k.
> I tu pytanie:
> Czy może ktoś z grupowiczów wie jak rozwiązac ten problem?
> Może jest jakaś w miarę przyzwoita karta graficzna 32 mb, która lepiej niż
> ATI Rage współpracuje z Deskpro EP?

No cóż, w końcu samodzielnie ten problem rozwiązałem.
Niestety metodą prób i błędów - ..i trochę to kosztowało. :/
Dla przyszłych pokoleń czytających tę Grupę dodam,
że panaceum na tego wrednego Compaq'a okazły się skarty
nVIDIA. Tak Riva TNT2 jak i GeForce 2 MX400 działają doskonale.

Pozdr.
Marek .:kolor:. Łódź