Re: Jaki komputer jest potrzebny aby odtworzyc DVD?

Autor: siny <say4_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 22:01:01 MET DST

znajomy ma laptopa o podobnej konfiguracji
[celeron 400]
i dvd chodzilo bez problemu
ale tak do konca to nie mozna byc pewnym
w gre wchodzi duzo zmiennych czynnikow
takie jak: predkosc pracy dysku twardego
magistrala fsb
szybkosc pracy ram'u...
pozdrawiam

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"
Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com
Użytkownik "camela" <camela920@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki komputer jest potrzebny aby odtworzyć film DVD?
> Mam celerona 366 z grafiką Matrox G200 (odpowiada mniej wiecej TNT/TNT2).
Czy