ASUS A8N SLI DELUXE - karta graficzna PCI

Autor: Łukasz Misek <NOSPAMlukasz-misek_at_go2.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 20:39:03 MET DST

Witam!

Czy ktos potrafi potwierdzić/zaprzeczyć, czy uda mi się uruchomić płytę
ASUS A8N SLI DELUXE ze zwykłą kartą graficzna PCI, czy koniecznie przyda
mi się PCI-X?

Z tego co wyczytałem z mauala'a ze strony producenta, to jest coś o tym
wspomniane, ale jeśli mógłby ktoś to potwierdzić doświadczalnie, to
bardzo bym prosił...

--
Pozdrawiam,
Łukasz Misek