Problem z myszą optyczną i portem RS232

Autor: Kalito <kalito_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 19:12:28 MET DST

Witam!!

Mam taki sobie cienki komputer AMD K6 333MHz, który na płycie nie ma nawet
wejść PS2. Kupiłem dzisiaj najtańszą mysz optyczną A4Tech model OP-620 i
przez przejściówkę PS2/RS232 (na której myszy kulkowe chodziły) spróbowałem
ją podłączyć do komputera. System myszy nie wykrył. Sensor się nawet nie
zapalił. Teraz moje pytanie: czy da się coś z tym fantem zrobić czy po
prostu myszy optyczne nie współpracują z RS232? Pracuję na systemie
Win2000. Jeśli nie podałem jakichś potrzebnych danych, to później dopiszę.
Za odpowiedzi z góry dzięki.
Pozdrawiam

--
Kalito