Re: LiteOn OEM bez nero - co teraz?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 11:34:20 MET DST

W@cek <nima@maila.nie> wrote:

> Kiedyś sprzedałem LiteOn'a OEM dla firmy. Wtedy nie dawali Nero do OEM
> (a może dawali zawsze a ja nie dostałem?). Teraz firma dopomina się o
> soft bo dowiedziała się że LiteOn'y sprzedają z Nero. ufff. Doradźcie,
> co mogę zaproponować? Jakiś freeware dla firmy? A może zainstalować
> "porzyczonego" OEM'a i się nie przejmować?

            A nie masz w sklepie wolnego 1 egzemplarza nosnika nero ekspres OEM
[do Liteonow]? Zazwyczaj wala sie tego troche, bo w dluzszym czasie zawse
zapomni sie komus dolozyc do zestawu itp [nie celowo - po prostu poprzez
balaganiarstwo przy duzym przerobie]. Jesli nie to przyjmij propozycje
zlozona wyzej.
            Acha - przypadkiem nie wpadnij na pomysl by wystawic im oddzielna
fakture na ten Nero Eksp, nawet jesliby sie dopominali - w Twoim i ich
interesie. Nero Ekspres OEM jest rzeczywiscie od kiedy pamietam dolaczony
do kazdej nagrywarki Liteona, ale czasem przyklei sie komus do rak w
hurtowni itp. Tak wiec w powyzszym przypadku nie naruszasz zasad
dystrybucji oprogramowania OEM - nie sprzedajesz oddzielnie od sprzetu
a jedynie uzupelniasz wykryte braki w kompletnosci zestawu, jaki powinien
stanowic zgodne z zasadami dystrybucji producenta od samego poczatku.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938