Re: zle... gorzej, kopi oryginalu nie ma

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 16:58:45 MET DST

JIL <abdesign@wp.pl.usun> napisał(a):

> Witam
>
> no to lipa, nie mam oryginalu, nie zrobilem
> backupu - cholerny flash spod windy...
> w necie same exe-ki do tej plyty nijak
> pliku *.rom nie da rady znalezc, jedyna
> szansa, ze ktos ma ta plyte i zrobilby zrzut biosu
> od siebie, nadzieja marna ale zawsze warto spytac:
> ma ktos moze plyte asusa a7n8x-la rev. 1.04?
> i moglby przeslac mi plik *.rom
> z dzialajacym biosem?
> (wiem duza prosba - ale moze...)

Z analizy pliku SP26373.exe dla tej plyty z BIOS-em 3.06 (ze strony HP)
wynikalo, ze w trakcie instalacji pod Win rozpakowywany jest plik 306.rom.
Zabezpieczylem swoj BIOS przed nagraniem i uruchomilem program exe.
Zatrzymalem go na kolejnym oknie i znalazlem plik 306.rom o rozmiarze 512
kB. Sadze, ze jest to BIOS, ktorego szukasz. Mozesz powtorzyc ta metode albo
wolisz, zebym podeslal Ci ten plik.
Pozdrowienia.