Re: PIII 600 - w co to włożyć?

Autor: kermeet <vrplus_at_pooczta.o.net.peel>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 14:49:32 MET DST

Vituniu napisał(a):

> Jesli to byl PIII 1,4 S, to faktycznie, takie ceny sa.
> To jest Tualatin z 512 kb cache. Calkiem fajna zabawka :)

No chyba innych nie ma... Zabawka może i fajna, ale jaki sens ma
kupowanie tego za taką kasę? Nie powiesz mi chyba, że jest bardziej
wydajny od dzisiejszych procesorów w podobnych cenach?

> Zalezy jak na to spojrzec. Niby za niewiele wiecej mozesz
> miec nowego ECS'a. Ale... ;)

Ta, wiem. To jak używany mercedes, a nowy... Matiz? ;) A może Maluch?

Szukam rozwiązania najtańszego, sledzę ceny i ciąglę się biję pomiędzy
CUSL2, a P3B-F.... Wydajność całego kompa IMO powinna bardziej wzrosnąć
na platformie z i815 (ATA 100), dobrze myślę?

Z drugiej strony P3B-F można kupić dużo taniej, niż CUSL2.

A czy stary celek 400 wejdzie na CUSL2? Mógłbym rozważyć "ratalny"
upgrade ;)

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |