Re: zle wgrany bios - da sie jeszcze cos zrobic?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 12:50:50 MET DST

Dnia 30.3.2005, qwerty napisał(a):

> kilka razy flashowałem pod windowsem - wszystko ok
> wgrywanie pod dosa - odratowywanie sprzętu. Jak musiałem cdrom naprawiać to
> szukam flashy pod windows'a.

Ok. Ale musisz przyznać wyższość rozwiązań niewindowsowych choćby ze
względu na wspomniane odratowywanie. I tu uwaga - nigdy nie zaszkodzi mieć
gdzieś w szufladzie taką "ostatnią deskę ratunku".
Możliwe, że jestem konserwatywny (może to moja niechęć do "okienek"), ale
IMHO wszystkie windowsowe flashery powstały dla ludzi, którzy gubią się gdy
mają za dużo opcji do wyboru i "źle się czują" w "nieokienkowych"
systemach.
Ja tam preferuję narzędzia nad którymi mam pełną kontrolę z linii poleceń.
I takie też polecam.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559