Re: Asus P3BF , AGP , Grafika

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 11:08:46 MET DST

> Mój brat ma płytę głowną AsusP3BF i chce wymienic kartę grafiki na
> jakąś nowszą i poprosił mnie o wybór kompatybilnej karty graficznej

GF 2 TI bylby jak najbardziej na miejscu. Ewentualnie GTS.
Mialem taki zestaw (przy PIII 450 mhz) i spisywal sie znakomicie.

Ale sporo nowszych kart tez pojdzie.
Podaj reszte konfiguracji i ile chcesz na ten cel przeznaczyc.
Bedzie mozna zaczac kombinowac ;)

A tu: http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html
masz calkiem przyjemny tekst na temat rozpoznawania wersji AGP,
zarowno kart jak i slotow.

Pozdrawiam,
Vituniu.