Zawieszanie komputera

Autor: Jarek Kapczuk <jarek.kapczuk_at_pro.onet.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 08:34:13 MET DST

Witam

System win2k sp2

W trakcie pracy komp mi sie wiesza i po resecie sie nie uruchamia. Jest
wlaczony ale sie nie odpala czarny ekran nie chce sie bootowac. Po wyjeciu i
wlozeniu kabla zasilajacego zaczyna sie migac dioda od cd-rom nastepnie
slychac cichy szum i dioda swieci mniej intensywniej i wiem ze juz sie nie
uruchomi.(w biosie bootowanie tylko z dysku) Zawsze sa takie same obiawy
przy podlaczeniu aparatu, drukarki, karty sieciowej. Jak sobie postoi ok 10
min to uruchamia sie bez problemu ale znowu po jakims czasie sie zawiesza i
widac czarny ekran. Sprawdzalem oprogramowaniem temp procka i wszystko jest
w normie wiatraczek tezs kreci, przekladalem kosci z ramem i tez nic. Juz
nie wiem co mam robic.
Moze ktos z was zpotkal sie z takim problemem. Za wszystkie sugestie z gory
dzieki