Drukarka HP - dziwny problem

Autor: arek <arkekwisniew_at_wp.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 07:00:53 MET DST

Witam.

Problem z drukarką HP 3820 polega na tym iż przy włączeniu zawsze od razu
sama "drukuje" czystą kartkę papieru po czym wogóle się nie odzywa. Kontakt
z komputerem musi być ponieważ podczas żądania druku miga lampka zasilania
pozatym drukarkę można "obudzić" ze stanu spoczynku - jednak nic nie
drukuje - karetka nie wyjeżdża. Wcześniej karetka wyjeżdżała po otwarciu
obudowy, a teraz jedynie wówczas kiedy włączę drukarkę z już otwartą
obudową.

Odłączałem drukarkę, przeinstalowywałem sterowniki, sprawdzałem na innym
komputerze.

Problem pojawił się nagle po normalnym użutkowaniu.

Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.