Re: i co ja mam kupic jak mam malo kasy ? :-(

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 23:37:25 MET DST

> bramka nr 3 jest prawie idealna tylko ..do czego?

Ale rownie nieprzyszlosciowa... ten socket nie ma przyszlosci a na 939 mnie
nie stac.

> brak AGP x8 w grach niczego nie zmieni

W sumie bardziej chodzi mi o USB 2.0 (bo koszt kontrolera osobnego to ok. 60
zl). A z nowa plyta by bylo i to i AGP 8x. Czasem uzywam dysku twardego
zewnetrznego przez USB i to czuc , ze 2.0 by sie przydalo.

> do czego to ma byc komp ?do xtremalnych gier ?

Do wszystkiego niestety :-( Komp sluzy do pracy biurowej Office + HTML
+Access / MySQL + PHP + Gimp , a jak popracuje to chce sobie pograc czasem w
cos 3D.

> jesli masz procka 1700+ Thunder... -B

Palomino.

> Do 1 i 2 wystarczy zasilacz Feel 350W ( bezglosny i w miare dobry)- 80zl

Jakos mialem zawsze Feele za Codegenoklasowe. No ale w przyszlosc mam zamiar
wladowac karte graficzna jakas wypasiona , wiec mocny zasilacz to zakup na
wyrost, zeby za jakis czas nie bylo problemu.

::-:: fobiusz ::-::