Komp się wiesza i nie wiem czemu

Autor: Kudlaty <WYWALTO_mattiz_at_interia.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 22:12:02 MET DST

Witam!

Athlon 2500+, Gigabyte GA-7VT800, 2x256MB RAM Kingston, Dysk Maxtor
80GB, CDROM Teac 40x, DVDRW NEC 3520, Cheftec HPC-360-302-DF - 360W,
Win2k SP4

Komp wiesza się w losowych momentach (jak dotąd 3 razy), zaczęło sie po
zainstalowaniu Sygate Personal Firewall (czy to może mieć wpływ?). Od
kilku godzin chodzi już Prime95 i temperatura, według Everesta, to 70
stopni Celsjusza. Jutro, wychodząc na uczelnię poszczę memtesta86
(dzisiaj uruchomiłem na około 10 minut i przy zakresie pamięci BIOS ALL
wywalał błędy, w innych ustawieniach testował bez błędów - no ale czasu
mało było, czy tamte błędy to już coś niepokojącego, czy to jakieś
ustawienie, nieobsługiwane przez moja płytę/pamięci?)

Proszę o ewentualnie wskazówki co jeszcze mogę zrobić, bo w serwisie
raczej nie da sie pokazać jak sie wiesza.

Objawy są takie, że nic nie działa, winamp sie zapętla i tylko twardy
reset pomaga.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski