Skaner

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 21:21:22 MET DST

Witam
Czy moglibyscie mi polecic jakis DOBRY i SZYBKI skaner do 500 PLN ???

Zastanawialem sie nad:

Canon CanoScan 3200F - podobno bardzo szybki, ale czytajac rozne testy,
wychodzi dosc kiepsko jesli chodzi o jakosc...

EPSON Perfection 2480 Photo - nie jest chyba najszybszy??? A jakosciowo to
sam nie wiem...

Znacie moze jakies strony gdzie bylyby umieszczone przykladowe obrazki
zeskanowane danymi skanerami? Najbardziej interesuja mnie negatywy ...

Jesli mam negatyw w rolce to musze go ciac, zeby moc zeskanowac???

Jak macie jakies inne propozycje, bardzo bym prosil o zapodanie...

Pozdrawiam
Jak