Re: notebooki - który wybrać?

Autor: Sniady <gslosarczyk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 20:26:48 MET DST

Użytkownik "*c" <czersky@NOSPAMfree.art.pl> napisał w wiadomości
news:d29iff$gbi$1@korweta.task.gda.pl...
> witam,
>
> mam problem z wyborem notebooka, możliwe są dwie opcje,
> nie mogę się zdecydować która lepsza - brakuje mi niestety
> wyczucia np. w kwestii porównania wydajności.
>
> sprzęt ma służyć jako maszyna do pracy w czasie wyjazdów
> (w najbliższym czasie intensywnie) - edytor tekstu,
> paint shop pro, środowisko programistyczne dla php.
> plus jakiś film od czasu do czasu. żadnych gier.
>
> możliwości są takie:
>
> 1. ACER TM 2303LC - nówka nie śmigana, na gwarancji
> producenta (sprowadzana), z torbą skórzaną w komplecie,
> [...]

Witaj!
Szczerze mówiąc do Twoich potrzeb kupiłbym coś co ma przynajmniej 1 rok
gwarancji i dobry serwis, lub poszukałbym jakiegoś notbooka troszkę
droższego ale nowego z mozliwością rozszerzenia gwarancji na 2 lata.
Na co zwróć uwagę:
Jeśli to "prądożer" to licz się z tym że bateria wytrzyma max do 1 godziny
jeśli bedzie ustawiony na max w trybie największej wydajności.
Waga: co jest nie bez znaczenia jeśli masz nosić to lub podróżować z tym
cudem musi ważyć nie więcej niż 2,5-3kg /z napędami i baterią/ jeśli to ma
służyć do tego o czym pisałeś.

z Twoich dwóch typów nie zdecydowałbym się na nic szczerze mówiąc, ale
wybierając gorsze zło w tej cenie to miałbym nadzieje że ten z dzielona
grafiką TM ma jeszcze w dobrym stanie baterie, natomiast jeśli chodzi o
porty i grafike to fujik Amilo bedzie górą. Twoja decyzja Twoje pieniądze ja
bym jeszcze poszukał

Pozdrawiam
Śniady