Jaki laptop 64-bitowy

Autor: Rysio29 <rysio29_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 17:15:33 MET DST

Witam Grupowiczow

Szukam w sieci laptopow 64-bitowych, lecz troche malo tego znalazlem. Jesli
ktos z Was zna takowy, to prosze o jakis namiar. Sprzedawcy nie-wlasciciele
sklepow cos nie kwapia sie do sporzadzenia ofert. Jesli ktos jest wlascicielem
(na razie jedna osoba, ktora przyslala mi jeden model), to jeszcze cos tam
poszuka. Innym sie nie chce.
Interesuje mnie dysk twardy >=60GB, ramu 512MB.

Oczywiscie nie oczekuje, ze ktos bedzie za mnie szukal, tylko jesli ktos
slyszal o takim laptopie i zechcialby rzucic linkiem, to bardzo mile byloby
widziane.

Swoja droga czy warto kupowac 64-bitowca ?

Pozdrawiam