Re: zle wgrany bios - da sie jeszcze cos zrobic?

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl.usun>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 16:57:40 MET DST

> Boot block zniszczony? Jak nie, to można spróbować coś takiego:
>
> 1. Rename the desired AMI BIOS file to AMIBOOT.ROM and save it on a
> floppy disk. e.g. Rename A569MS23.ROM to AMIBOOT.ROM
> 2. Insert this floppy disk in the floppy drive. Turn On the system and
> press and hold Ctrl-Home to force update. It will read the AMIBOOT.ROM
> file and recover the BIOS from the A drive.
> 3. When 4 beeps are heard you may remove the floppy disk and restart the
> computer.
> http://www.msi.com.tw/html/support/bios/note/boot.htm
> [...]

przeceniasz moja wiedze, nie bardzo wiem czy ów boot block zyje
w kazdym razie pierwszy raz skorzystalem z innej opcji
niz dyskietka/dysk - to byl programik spod windy
rozpoznal plyte napisal successfully kazal zrestartowac
i juz nic nie zobaczylem, wiatraki sie kreca, slychac inicjacje z dysku
ale to wszystko ekran czarny...
mam sprobowac w ciemno ja reanimowac?
ps. bios ami

pozdrawiam artur