Re: Problemy z pamięciami Kingston. (Długie)

Autor: Miszcz <mistrzgospodarki_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 16:22:39 MET DST

Użytkownik "Maciek D." <maciek_d@icpnet.nospam.pl> napisał w wiadomości
news:d2cej4$5ff$1@opal.icpnet.pl...
> Użytkownik "Miszcz" <mistrzgospodarki@wp.pl> napisał w wiadomości

> Zajęło mi prawie dwa dni zabawy z fsb i timingami, by dojść do banalnego i
> skutecznego rozwiązania. Mianowicie przełożyłem moduły do 2 oraz 4 slotu i
> jak ręką odjął.
> Ot, Gigabyte... taka uroda :)

Ja jestem lepszy. Zajęło mi to tydzień. Dzisiaj rano przed odwiezieniem
sprzętu do konsultacji w serwisie coś mnie tknęło i przełozyłem moduły ze
slotu 1,2 do slotu 3,4. Wszystko poszło bez problemów. Dual Channel, 200
MHz.
W instrukcji płyty pisze że aby pamięć pracowała w trybie Dual Channel
moduły musza byc wsadzone do slotów 1 i 2 LUB 3 i 4. Nigdy bym nie
przypuszczał że w 1 i 2 nie pójdzie a w 3 i 4 pójdzie bez problemu. Jestem
dupa.
Ale pocieszam się że w serwisie też nie wiedzieli.

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Pozdrawiam.