zle wgrany bios - da sie jeszcze cos zrobic?

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl.usun>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 16:15:26 MET DST

Witam

wczoraj pokpilem sprawe, mooocno juz zmeczony
(mam prawo malo sypiam od tygodnia jestem ojcem :) )
wgralem zly bios do plyty asusa a7n8x-la robiona dla HP
zeby obslugiwala semprony bo nie chciala
(dalej nie chce - nic juz w zasadzie nie chce)
no i mogila, plyta ma bezczelnie przylutowana
kosc biosu do laminatu, co dodatkowo utrudnia sprawe.
zostalo mi ja wystawic na aukcji w dziale zepsute?
czy jest dla niej jakas szansa? macie jakies pomysly?

pozdrawiam artur