dziwny problem

Autor: visor <visor3_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 14:30:43 MET DST

cze
ostatnio mam dziwny problem z nagrywarka LG(52x 24x 52x), otoz jakis czas
temu wszystko bylo w porzadku , nagrywalem plytki z predkowscia 48x i
wszystko bylo ok, ale jakis czas temu zaczely sie pojawic bledy
odczytu,pozniej robilem weryfikacje kompilacja i kazde nastepne plytki
okazywaly sie dziabniete, nagrywalem na roznie plytki i zawsze sie dziabaly
, jednak ostatnio sprobowalem zmnieszyc predkosc nagrywania na przykladowe
16x i plytka sie wypalila bez porblemu , wiec nie wiem co to moze byc , czy
np zasilacz nie wytrzymuje poboru mocy nagrywarki (zasilacz to Cheftec
hpc-360-202 a reszta kompa to plytag gigbyte ga k8ns, a64 3Ghz, 768
kingstone 400mhz ddr, zwykla dzwiekowka i sieciowka, dysk 30giga,gigabyte
radeon 9600pro) czy z takim problemem grzac do serwisu czy mnie tam aby
wysmieja .
pozdrawiam

visor