Re: radeon 9250 i drzacy obraz

Autor: Volus <volus_at_no_spam.home.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 13:27:10 MET DST

> Nie wiem czy to przypadkiem moze nie byc przypadlosc ATI... Moj znajomy na
> r9200 i 17" CTX podlaczony przez BNC i tez 60Hz to max co moze z niego
> wyciagnac niezaleznie od ustawien...

To nie przypadłość ATI tylko userów, sprawdź czy w sterownikach
ustaqwienia -> zaawansowane, gdzie masz możliwość wyboru ekranu (monitor-TV)
(nie tam gdzie ustawiasz rozdzielczośc) nie jest zaznaczone że monitor ma
mieć 60Hz. Niestety często mimio zmienienia tego gdzie indziej tam pozostaje
i narzuca te nieszczęsne 60 Hz.

A teraz moje pytanie co spowodowało zamianę porządnego GeForce'a (mimo że
nie lubię kart nVidii) na taką kupę jak Radek 9250 i to 64 bit??? Bo chyba
nie te 128 MB RAM którego on nigdy nie wykorzysta (za to pozwala podnieśc
cenę i dobrze wygląda w cenniku).
Volus