Re: [pyt] Drukarki i USB 2.0

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 11:55:36 MET DST

Michał M. wrote:

> 1) Na ile warto kupić skaner i drukarkę w jednym, jako tzw. urz.
> wielofunkcyjne ? Czy scalenie obu tych urządzeń spowodowało
> pogorszenie jakości każdego z osobna, czy też są to w pełni
> wartościowe odpowiedniki samotnych drukarek i skanerów ?

W urządzeniach wielofunkcyjnych (tych tańszych) są zazwyczaj słabej
jakości skanery w technologii CIS. Musisz sie nastawić, że jakość
skanów nie będzie powalała, o przystawce do slajdów też możesz
zapomnieć.

> 2) Osobiście mam uprzedzenie sprzed 8 lat co do urządzeń Lexmarka,
> ale jak to się ma dzisiaj - co (jakiej marki) byście polecili, jeżeli
> wejść w urz. wielofunkcyjne ?

Ja bym nie kupował Lexmarka. Z tych tańszych to Epsona CX3650 lub
bardzo popularne HP1315. Oba mają podobną funkcjonalność (HP ma
możliwość podłączenia aparatu cyfrowego). Do Epsona można tanio na
allegro kupić zamienniki. Przy urządzeniu HP, żeby tanio drukować,
trzeba bawić sie z napełniaczami.

> 3) Czy USB 2.0 jest kampatybilne wstecz ? Czy kupując drukarkę ze
> złączem USB 2.0 będę w stanie korzystać z niej, jeżeli zostanie
> podłączona do komputer z USB 1 ??

Tak

--
# Łukasz Ledóchowski