Re: Przelotka PATA --> SATA - warto, zadziała ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 11:43:09 MET DST

Użytkownik "Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> napisał w
wiadomości news:d2dq7u$jtr$1@news.dialog.net.pl...

> Na jakiej płycie używasz i z jakim sprzetem ? Nie jest tak, że ta
> przelotka dedykowana jest do określonych płyt/kontrolerów SATA ?

Nie sądzę, w końcu ona nie opiera się na współpracy z konkretnym
chipsetem, tylko dokonuje konwersji standardowych protokołów. Ja
dokupiłem ją i testowałem wyłącznie na jednej płycie - Asus A7N8X-E z
kontrolerem SIL 3112A.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/