Re: laptopy "refurbished" ???

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 02:04:48 MET DST

Johny34 napisał(a):
> DYSKI TAKIE NIE POSIADAJA ZADNYCH NAKLEJEK .,.... wybijcie sobie to z glowy
> ! Jedynym sposobem jest dzwonienie do hurtowni i podawanie serii produktu -

Dyski seagate maja zielona/zolta naklejke/znaczek z napisem refurbished.
Nie wiem jak inni producenci... Ale ogolnie to do niedawna sprawa
wygladala tak, ze robilo sie zamowienie na nowy sprzet (dyski) w
ab/incom/action/pronox i odbieralo, to 90% dyskow seagate mialo taka
naklejke (z malych typu 40-80GB to prawie wszystkie), chyba ze to byl
jakis model ktory swierzo wyszedl na rynek (np teraz 250 - 300GB), i
nikt nie chcial tego przyjac spowrotem "przeciez nowy jest"