Re: nagrywarka DVD

Autor: Marcin G <marci_at_poczta[nospam>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 00:39:18 MET DST

Użytkownik "wojtek" <gurgur-hfhagb@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:d2cesr$g7d$2@nemesis.news.tpi.pl...

> plextor zabija ceną,2 razy droższa ale za co? podobno benq i samsungi
> też nie są złe,tak ogólnie to żadna nagrywarka nie jest zła tylko nie
> wszystkie są dostępne i chyba wygrywają te które są dostępne,taka mnie
> naszła refleksja

No właśnie, byłem w kilku miejscach (giełda komp. i elektroniczna, media
markt) w poszukiwaniu nagrywarki Benq DW1620 w wersji box i nigdzie nie
dostałem, więc kupiłem LG GSA-4163B i też jestem zadowolony, chociaż w
zasadzie to stwierdziłem, że mogłem się jeszcze obejść bez niej (nagrałem
przez 3 miesiące z 5 płyt) :-)
Jesli chodzi o moją opinię to nagrywarka, którą mam jest bardzo dobra,
elegancko nagrywa zarówno cd jak i dvd+/-R/RW ale wolno czyta dvd, max x10,
ale za to jest naprawdę cicha.

pzdr
Marcin