Re: karta sieciowa (surecom), PCI

Autor: Mikolaj Machowski <mikmach_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 23:05:09 MET DST

Michal Bien napisał:

> Ja tam w domu zminilem we wszystkich z wyjatkiem jednego karty z
> RTL8139C/D na Intele PRO100/S i 3COM 905TX-M - siec dziala szybciej a karty
> w serwerku zachowuja sie stabilniej przy dlugim uptime.

Aż takich wymagań nie mam.

Możesz polecić jakiś dobry tekst na temat: połączenie komputerów w domu
(na początek dwa - Linux i Win95) w sieć. W grę wchodzi:

- udostępnianie katalogów
- udostępnianie drukarki
- ew. udostępnianie skanera
- FreeNX lub inny zdalny pulpit

Wszystko z kierunku Linux na Win95.

Nie chcę się zdawać na losowe guglanie :)

TIA

m.

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/