Re: nagrywarka DVD

Autor: Damianin <damianin_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 21:57:18 MET DST

Maciek napisał(a):
> No i nadszedł na mnie czas że "muszę" kupić nagrywarkę DVD. Przeglądałem
> oferty firm handlujących sprzętem ale tam jest tego TYLE że głowa boli. Ceny
> niby podobne a i parametry też. Nie wiem na co mam się zdecydować. A WY co
> polecilibyście może któreś są lepsze niż inne. Pozdrawiam

Nadszedł czas aby powiedzieć to:
www.google.pl.

Poza tym, większość postów na tej grupie z ostatniego miesiąca - dwóch
na temat "jaką nagrywarkę?" jest aktualna. Niewiele nowego sprzętu
ostatnio się pojawiło. Jako, że piszesz pod OE, więc problemów z ich
odnalezieniem miec nie powinieneś.

--
Pozdrawiam
Damian.