Re: Nagrywanie z radia (Winamp) do wav

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercity.net>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 21:35:44 MET DST

Dnia Tue, 29 Mar 2005 21:50:22 +0200, Antoni napisał/napisała:
> Pytanie moze jest lamerskie. Ale jak przechwycic na dysk twardy (do wav,
> albo mp3, albo jakis inny format naadajacy sie do sluchania) audycje z radia
> internetowego w programie WinAmp?
> A gdyby tak dalo sie zaprogramowac czas nagrania to juz bylby komfort.
> Pozdrawiam
> Antoni,

www.google.pl + streamripper + winamp :)
Polecam plugin, zapomnij o station ripper (platne) :)
a skoro mam dobry dzien to Ci dam gotowca:
http://streamripper.sourceforge.net/srdownloads.php

--
* Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing