Czy Seagate 200 GB SATA jest cichy?

Autor: CIAho <ciahol_wytnij__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 21:33:29 MET DST

Noszę się z zamiarem kupna dysku 200 GB SATA.
Model ST3200822AS lub ST3200826AS (NCQ).
Do niedawna byłem wierny Barracudom, ale ostatni
mój zakup określam jako niewypał. Seagate 80 GB
SATA w czasie pracy terkocze jak stara katarynka.
Wprawdzie w iddle dysk jest cichy, ale to już nie są
te same dyski co Barracuda IV. :(
Nie trafiłem w model, czy wszystkie obecnie
produkowane dyski Seagate'a tak głośno pracują?
Miałem też 80 GB ATA i ten chodził dość przyzwoicie.
Właściwie niewiele głośniej od Barracudy IV.

Czy ktoś z grupy użytkuje interesujące mnie modele
i mógłby ocenić poziom generowanego
w czasie pracy hałasu? Niestety w czasie pracy
tej 80 GB (ST380013AS) czuję jakiś dyskomfort. :)

A może ktoś poleci inny cichy dysk 200 GB SATA?

pozdry
Ciah:o)