Re: Chieftec 360-202DF

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 18:40:17 MET DST

Mariusz napisał(a):
> Wahanie napięcia to rzecz ważna, ale trudniejsza do zmierzenia miernikiem.
> Dlatego wskazania programu są tu też ważne bo program mierzy cały czas, (ja
> używam Hardware Sensor Monitor Pro) i ważne są także "marginalne". na
> poprzednich płytach Asusa miałem duże wahania VCore i nie wiem czy to nie
> było powodem resetów kompa. Zmieniłem na abita z 4 fazowym zasilaniem i
> wahania vcore sa minimalne i komp rock-stability ;-)

jesli chodzi o wahania to mysle, ze miernik ktorym ja mierzylem potrafi
to wychwycic ... poza tym zawsze mozna uzyc funkcji min-max ... (przy
dokladnosci do 4 miejsc po przecinku probkowanie 5x / sek, bargraf nawet
do 60x/sek) ... to co pokazuje program i BIOS troche odbiega od
rzeczywistosci szczegolnie z powodu wykazywania wahan ktorych nie ma w
rzeczywistosci (napiecie stabilne jak skala a program pokazuje zmiany o
0.1 - 0.15V) oczywiscie mowie o przypadku kiedy system jest w stanie
Idle i napiecia nie powinny sie zmieniac ... co innego jak mamy sytuacje
kiedy jest zmienne obciazenie procka i pracuja naprzemiennie dysk i inne
napedy)