Re: Procesor Athlon XP 2200+

Autor: McRella <mcrella_at_da.ru>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 16:02:22 MET DST

Piotr Filipp napisał(a):
> Jestem nowy na grupie. Mam problem z procesorem Athlon XP 2200+ na rdzeniu
> Thoroughbred-B. Od jakiegoś czasu zaczyna mi się grzać. Kiedyś normalnie
> dochodziło do temp. 45°C przy grach a przy zwykłej pracy do 43. Teraz przy
> grach jest ok 55°C a przy normalnej pracy ok 48°C. Czy to normalne i do
> jakiej temp. wytrzymuje ten procesor bez strachu że się spali?
> Z góry dziękuję.
> pietras

Nie obawiaj sie o spalenie, nie wiem jaką masz płytę gł.ale powinno
zadziałać zabezpieczenie przed przegrzaniem - płyta wyłączy komputer.
Temperatura procesora wzrosła, gdyż pewnie masz nieco cieplej w pokoju?

--
Barton@2377MHz*2x512MB GeiL@433MHz*AbitNF7*MAG996PF2*SBLive!Value
   PraetorianCoolerMaster ALUCase*Leadtek WinFastA6600TD*CoolerMasterAero7+