Re: Problem z prądem w notebooku

Autor: Johny34 <hiagaranode_ptf_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 13:57:10 MET DST

Użytkownik "Emil Janiak" <trening@kungfu.pl> napisał w wiadomości
news:zm%1e.14686$zY6.10704@news.chello.at...
> Witam,
> dzisiaj chciałem uruchomić kartę TV (avermedia, pcmcia) na moim notebooku
> (centrino). Wszystko wcześniej już zainstalowałem, zresztą działało, tyle
że
> komp był na zasilaniu bateryjnym. Teraz niestety podłączyłem wszystko i
brak
> obrazu - przypomniałem sobie, że kabel antenowy nie włożony do
ściany:-)OK.
> Podczas wkładania kabla do gniazda iskry, huk i poszły korki. Odłączyłem

po pierwsze to kablowka jakas "pod zapieciem" za bardzo ;-) , po drugie -
lepiej nic nie podpinac gdy komp juz wlaczony ..... po trzecie , g...no nie
fachowcy z tego serwisu , albo zbywaja cie (tak sie robi najczesciej , bo to
i taniej , i niech uzytkownik sam sie martwi o swoj sprzet) , poza tym
laptopa nawet nie ma jak uziemic :( , wiem jakie napiecia pojawiaja mi sie
na obudowie stacjonarnego (gowniany zasilacz , ale i plyta "przepuszcza" w
obudowe) ... poza tym zamiast noweco centrino ... kupilbym uzywany Panasonic
Toughbook cf-28 i niczym sie nie musial martwic :))))) pozdro...