Samsung 959NF - pionowe krechy

Autor: MadDeser <atb_at_psnet.ot-jintyw.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 13:45:51 MET DST

Witam!

Zakupiłem ostatnio monitor jwt i mam z nim mały problem.
Zauważyłem trzy pionowe kreski identyczne jak te poziome od drutów
podtrzymujących maskę. Nie lecą od samej góry do dołu lecz pojawiają się
gdzieś 5 cm od góry i kończą poniżej połowy wysokości ekranu. Zamierzam
wymienić monitor (oddać do naprawy), interesuje mnie jednak czy ktoś
miał podobny problem z tym monitorem (lub innym na Diamondtronie lub
Trinitronie).
Druga sprawa to różne opinie n/t rozdzielczości 1600x1200 w tym modelu.
U mnie w 85Hz jest rozmyty - praktycznie nie do użytku, w 75Hz ostry.
1600x1200 to raczej nie jest rozdziałka dla monitorów 19" ale zaciekwiły
mnie właśnie rozbieżności - jedni piszą, że OK, inni że się rozmywa.
Sprawa egzemplarza czy sugestywnej opinii?

Dzięki i pozdrawiam
Andrzej

--
Ogłaszam konkurs na sygnaturkę.