Re: Zakładanie radiatora na AMD...

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 10:00:28 MET DST

Wituś wrote:
> Czy można uszkodzić rdzeń AMDeka przy zakładaniu wentylatora?
> Jeśli tak to jak najbezpieczniej to robić i jakie zachować środki
> ostrożności? ;)
>
> Pozdrowienia
> Wituś

oj można, i to zupełnie niechcący. radiatorów w życiu nazakładałem się
trochę, a mimo to udało mi się załatwić dwa moje procki :( co do
coopershimów - różnie gadają, ale na pewno nie pomagają w chłodzeniu,
jako ochrona teoretycznie mogą pomóc.
a przy zakłądaniu trzeba po prostu uważać i nic na siłę. zresztą dotyczy
to nie tylko radiatorów :)
pozdr
szydas