Router D-Link' DI624' => Problem !!!

Autor: SMi <smi_at_poczta.op.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 09:45:57 MET DST

Witajcie !

Czy mogę prosić kogoś o pomoc ?

Zakupiłem sobie Router Dilinka DI624... po to żeby sklonować MAC karty
sieciowej (provider stosuje takie ograniczenie) i podzielić w domu dostęp do
internetu.

Do pewnego czasu to pudełko działało, a od tygodnia mam z nim problemy:
poczta i Gadu-Gadu chodzi, a internet nie chce:( - strona zaczyna się
ładować, pasek w IE dochodzi do ok. 90% i 'wisi'...

Pytanie:
a) czy to jest wina routerka (uszkodził się) ?
czy
b) provider zastosował jakieś tam zabezpieczenie i blokuje internet ?

Dziwne jest to, że nie wchodzą polskie strony, a np. google.pl, yahoo.com
wchodzą :(

Pozdrawiam
Mirek