Re: plyta glowna a sieciowka

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 00:31:28 MET DST

> Tego sie obawialem :( Pozostalo mi chyba tylko wymienic plyte glowna, ale
> obawiam sie, ze wymienie a sie okaze ze jest winny zasilacz

moze sproboj jednak ten zasilacz zmienic, wyciagnac z drugiego
komputera, albo ten puscic na minimalnym obciazeniu - hdd z systemem i
sieciowka [no i reszta niezbedna], bez cdromu, urzadzen usb, itd.
sprawdz, czy kondensatory przy zlaczach pci dobrze sie maja.

> Ten model plyty mial tez wersje z wbudowana sieciowka, ale jak
> kupowalem to akurat nie mieli... moj blad...

no wlasnie tak kojarzylem, ze k7s5a mialy sieciowki, przynajmniej te
ktore przewinely sie przez moje rece.