Re: Laptopy Medion

Autor: Hubi <hubert_at_maps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 22:02:44 MET DST

kupiłem takiego pół roku temu w polsce na allegro - koszt 4 tys zł

P4 - 2,8GHZ mobile
512 RAM
HDD 60 GB
GF 5300 + TV i osobne 64 mb ram mobile
DVD+RW ricoch
czytnik kart SD
modem
lan
wifi
lpt
4 x usb
IEEE 1394
irda
2 x pimcia
matryca 15' aktywna
I/O audio (6 kan)
touchpad (zastepujac mysz)
win xp pro
brak fdd
bateria starcza na 3,5 godziny
waga jakieś 2,4 kg
jak widac wypasik raczej

jak do tej pory na nic się nie uskarżam

na poczatku wentylator odrobne huczał - ale mu przeszło lub sie
przyzwyczaiłem - teraz jest cicho

wkurzałem sie tylko ze nie mogę wyłaczyć touchpada (któego nigdy nie
lubiłem)
bo jak pisałęm to co chwila przeskakiwał mi kursor
a używałem zamiast touczpada mysz
oprogramowanie załtwiło sprawe
teraz mam spokój

obecnie mam małe dziecko które wali raczka we wszystko - póki co notebook
wtrzymuje szarpanie kabli, walenie w matryce i klawisze.
Hubi