Re: plyta glowna a sieciowka

Autor: Blesso <spam>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 16:12:48 MET DST

Użytkownik "przemo" < napisał
> Pozostalo mi chyba tylko wymienic plyte glowna
a wymieniales karty sieciowe (bo jakos tego nie doczytalem)
zalatw(pozycz) nawet najtansza 10-ke (na realteku8029) i sprawdz
w mojej sieci na koncentryku -jeslt pare kompow na tymze ECSie (dokladnie 2)
i nie ma z nimi zadnych problemow
wiec sprawdz czy zmieniajac karte sieciowa na inna problem pozstanie
zawsze to mniejsze koszty (taka karta sieciowa za 10zl) niz wymianaplyt gl.
(nowa na KT400A to 120zl)

Blesso