Re: [Do oceny] - Komputer lo-end - dla dziewczyny

Autor: bravo00 <bravo00spam_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 14:24:58 MET DST

Michal Bien napisał(a):
> bravo00 <bravo00spam@o2.pl> wrote:
>

> A masz pomysl na wykorzystanie tego starego na jakis serwerek itp?
> Jesli nie masz dla niego zadania to IMO do powyzszych zastosowam spokojnie
> mozna po prostu kupic nowy, szybki dysk i 256 MB RAM - konfig dostanie
> skrzydel, bo hamulcem sa przede wszystkim te dwa czynniki. Dodatkowo mozesz
> troche pogonic tego celerona, bo to jeden z wolniejszych w nowym procesie
> wiec ma zapas mocy.
> Jesli by sie okazalo ze to ma byc jednak cos wiecej i wydajnosc jej
> nie satysfakcjonuje zawsze mozesz HDD przelozyc do nowego konfigu a RAM
> [...]

komputer jest typu made in super-hiper-market ( ntt)
mala obudowa, malo miejsca, maly zasilacz - 145W( nie wymiarowy - gdzies
polowe mojego chiefteca)i glosny :). W dodatku teraz zobaczylem ze
graficzna korzysta z ramu :) z pdf'a ktorego znalazlem (
ftp://download.intel.com/design/motherbd/oem/A1250401.pdf )wynika ze
max co mozna wsadzic to 512 MB 2*256MB, ale TYLKO kosci 100 MHZ ?
Dodalem mu 256 MB 133 MHz jednostronna i nie ruszyl... mozliwe to ?

Widac ze wiekszosc jednak proponuje dolozyc ram + hdd... przedstawie tez
taka propozycje..

pzdr