Re: [Do oceny] - Komputer lo-end - dla dziewczyny

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 14:02:27 MET DST

Użytkownik bravo00 napisał:

> Witam, kuzynka zamierza sobie kupic nowy komputer
zaraz zaraz :) kuzynka czy dziewczyna (opis:)

zacznijmy od tego, ze kobiecie trudno dogodzic :)
ale z obserwacji :

> plyta - Gigabyte 7N400SL - 220 zl
> procek - Sempron 2200+ - 150 zl
> pamiec OEM - 512 MB PC 3200 - 180 zl
> graficzna - R9200 64MB/128Bit - 150 zl

tego panie nie widza, a co nie widza, tego sercu nie zal :P

> HDD - Samsung 160 GB 8MB cache S-ATA - 330 zl

mysle, ze 160GB to dozywotnio nie wykorzysta,
ja wiem czasem sie zdarza zrobic druga kopie filmu na dysku (norma)
mysle, ze 80 starczy:)

> naped -LiteON CD-RW 52x32x52x - 90 zl

moze DVD?

> cooler procka - ARCTIC COOLING COPPER SILENT 2 TC rev.2 - 35 zl

jak zacznie buczec, to Cie zje! :)
po drugie - czesto komp stoi w zabudowanym biurku u kobiet
(wtedy o przegrzewanie sie czesto - co za tym idzie resety lub zwisy)

> do tego obudowa i zasilacz

tutaj musisz wziasc poprawke, tak jak pisali inni :
wez w/w osobniczke do sklepu z obudowami (im wiecej, tym lepiej ;
uzbroj sie w cierpliwosc (ew. wsparcie w postaci uspokajacza)
i niech sobie oglada, mysle, ze warto zwrocic uwage by USB bylo
z PRZODU... (cyfrak) bo potem bedzie marudzenie, ze musze sie schylac

> z calym komputerem chcialem sie zmiescic w 1300 - 1400 zl.

moze, nowa myszka + klawiatura?

KSZYCHOOO